äntligen hemma igen...

Äntligen är allt över!!! Och det allra bästa att de lyckades sluta hålet via venen i ljumsken. Allt gick jättebra och doktorerna var jättenöda med operationen. Enda komplikationen var att insticksstället i venen inte ville sluta blöda. De skulle släppa trycket efter en kvart, men för mig blev det 24 timmars ryggläge.

 Hade den värsta natten i mitt liv. Såååå ont i min rygg efter så många timmar och till råga på allt ligga ner och kissa....någon som provat???? Tro mig...nästintill omöjligt....tackgode gud att man inte behövde sköta magen....då tror jag att jag hade dött....nyttigt att vara patient själv ibland när man jobbar inom vården.

Innan hemgången igår gjordes ett nytt ultraljud där man redan kunde se att förmaket som varit förstorat pga ansträngning redan dragit ihop sig och minskat....fantastiskt!!!!

Såååå härligt att komma hem!!!! Känner mig mörbultad förståss....ungefär som om någon kört över mig med en lastbil eller nåt....men vad gör väl det....inte ett smack....

Nu ligger jag här och vilar mig helt enligt doctors order...ganska behagligt ännu så länge men vi får se hur länge jag har tålamod innan det börjar spritta i kroppen...jag lovar...jag ska ta det lugnt...

Tack alla som skrivit så fint...det har verkligen hjälpt mig...



Har försökt att bara ta det lugnt hela dagen. En dusch var förmodligen det mest ansträngande jag gjorde under hela dagen. Nu börjar det verkligen rycka i benen och jag har svårare och svårare att lyda farbror doktorn. Säg det inte till någon men ljusstakarna är numera uppe i alla fönster hemma hos fam Palmér....hur gick det till...hmmmm... men fint blev det




Kommentarer
Postat av: marie

Så skönt att allt gick bra<3

2009-11-27 @ 13:59:28
Postat av: annmari



det var ju skönt att allt gick bra,du får krya på dig.

2009-11-27 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0