Vilken rörig dag på jobb....

Vilken vansinnig dag på jobb!!! Från början till slut....Har varit samordnare idag. Har huvudtelefonen då ,vilket innebär att alla samtal går via mig och att jag sedan kopplar vidare till berörd sjuksköterska. Alla fyra vårdparen har alltså vars en telefon som de ska ha i fickan. Hur svårt kan det va?????? Trots flera tillsägelser under dagen glömde de sina telefoner. Lånade varandras telefoner och tom blev av med sina telefoner!!!! Kan ni tänka er hur kul det blir då? Inte kul alls om du frågar mig....Tur att man är ledig imorgon.

Är iallafall hemma nu och väntar på maten. Mats grillar!!! Det doftar ljuvligt!!!! Grillade färsbiffar med klyftpotatis, sallad med fetaost och valnötter, vitlöksbröd.....ska bli såååå gott. Solen lyser, men frusna jag tycker att det är lite kallt i luften faktiskt. 
                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0