sista arbetsveckan....

Ännu en hektisk arbetsdag som samordnare. Slut i både kropp och knopp!!! Härligt att komma hem. Solen sken och det var dukat för middag i trädgården. En fantastisk man jag har! Love you....Ikväll ska Mats och Fredrik gå på bio medan jag och Elias får rå om varandra. Johanna kommer hem från Stockholm ikväll. Ska bli spännande och höra hur de haft det. Snart är det dags för henne att packa för den lite längre resan med tjejkompisarna till Turkiet. Det kommer nog gå bra det med...Idag har vi iallafall bokat Strömstad 2-6 juli så är vi lagom hemma för att ta emot Johanna när hon kommer hem den 8 juli.

Elias och jag mumsade glass på kvällen...så var det med den hälsosamma starten på veckan...haha! Fick ett litet ryck och bakade två grova bröd med valnötter. De är supergoda! Faktiskt min svägerska Maries recept. Tänkte ta med ett till jobb och bjuda på. Brukar vara poppis....

Nu är Johanna hemma igen!!! Har precis kollat in hennes shoppingfynd. Skönt att familjen är samlad igen....
Har en mycket trött sexåring klängandes på mig just nu. Men nej, nej...inte är han trött inte. Ögonen går i kors. Ska avsluta nu och gosa lite innan han somnar.

Natti natti!!!

                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt o komma hem till middag i trädgården, ska hinta Sigge lite om att Mats minsann gjorde det =)

Kramar!

2009-06-22 @ 20:38:20
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0