njurröntgen

Då var ännu en njurröntgen överstökad....såååå skönt! Hoppas bara att allt är borta nu. Håller tummarna! Det blev mycket riktigt frallor med pumpafrön efteråt. Smakade dubbelt så gott bara för att man inte fått äta på länge. Mats har också ledig dag idag så vi körde in till Lund . Fick vars ett roligt brev igår från skattemyndigheten att våra deklarationer inte var inlämnade och om vi inte gjorde detta snarast så blev vi betalningsskyldiga 1000 kr vardera. Kul va? Ska tilläggas att de var inskickade redan i april mån,  i samma kuvert. Så felet var iallafall inte vårt. När vi väl kom dit med våra kopior så visade det sig att det inte var någon fara på taket.. Det är sånt som händer, sade mannen i luckan. Inga pengar behövde vi betala heller. Det mesta brukar lösa sig trots allt....Passade på att ta en liten tur i Lund när vi ändå var där. Massor av glada studenter. Känns nästan som om det var igår man slutade skolan själv....men herre jösses , det är 27 år sedan!!! Vart har de åren tagit vägen?


hahaha...vad kul med en egen blogg. Tack Anna för tipset med bilderna... ska testa sedan om jag lyckas få till det. Har just tryckt i mig en kanelbulle...eller en halv, om jag ska vara ärlig. Jag delade med Mats. Onödiga kalorier! men men....god var den. Har köpt hem två liter jordgubbar  också som familjen ska njuta av ikväll. Jordgubbssäsongen är ju så kort, så det gäller att frossa så mycket man bara kan....och det är ju dessutom nyttigt.....

Yes!!!! Jag kunde....

Ikväll har jag varit inne hos min granne Lotta på tuppervareparty och det blev en rejäl oskupa som skulle vara sååå bra och osten skulle hålla sig fräsch längre. Den var faktiskt jättefin. Synd bara att det är så överdrivet dyra saker. Kvällen avslutades med en promenad tillsammans med Lotta. När jag kom hem igen var Elias nybadad och nattad och sov som en stock.I morgon väntar Elias allra första skolavslutning....spännande. Först blir det sånger i kyrkan och sedan kaffe och kakkalas i skolans härliga trädgård. Hoppas att solen lyser då.....


Natti natti!!!! och sov så gott....
                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är så roligt att du har börjat blogga! Jag berättade för Hampus att vi har pratat om att ses när det är marknad och han blev jätteglad!

Ha det så bra, hälsa din goa familj!

Kram!

2009-06-11 @ 20:09:11
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0