midsommardagen...

Sov länge i morse....skönt! Har blivit dåligt med mina tidiga morgonpromenader. Gått omkring och plockat med tvätt och annat som behövs hela förmiddagen. Vädret kan inte riktigt bestämma sig...ömsom sol ömsom moln. Blåser ganska bra och alldelles nyss kom en rejäl regnskur just som Elias och en kompis hoppat i poolen. Tydligen ganska mysigt för de har ännu inte kommit upp. Själv älskade jag att bada i havet  när det regnade när jag var liten. En speciell känsla...Nu tror jag att jag gärna tittar på istället...haha! 

                                                                                    
Åhhh! Vilken trist dag....en sån där off dag. Har iallafall pratat lite semester. Tror vi ska försöka köra till Strömstad och Dynekilen. Posten har ett superfint ställe där med både stugor och radhus. Ligger precis vid havet med pool, spa och fantastisk skärgårdsmiljö. Mats har varit där när han var liten men det blir premiär för mig och barnen. Eller det blir nog bara killarna för det är bara ledigt när Johanna är i Turkiet.  Känns konstigt att inte hela familjen ska vara tillsammans....men det är väl något man får vänja sig vid. Nu ska Mars och jag ut och gå en runda.

Önskar en trevlig kväll och en god natt...




                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Ja det blev Tivoli igår, det blev ju aldrig av sist vi var iväg, det var då det regnade så in i norden. Det har blivit lite tradition att åka med kusinen och hans familj på midsommardagen. Dom bor i Borås och är oftast bara nere till midsommar.

Jag ska höra med sigge om den 1e, men jag e säker på att det funkar. Han är på väg till Göterborg nu, ska se AC/DC. Gissa om han var lycklig imorse haha =)

Ha en skön söndag, kramar!

2009-06-21 @ 10:56:18
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: susanne

Haha! Kan tänka mig att Sigge var glad....hade nog Mats också gillat. Gammal hårdrockare som han är. Hade varit bäst den 1e juli för vår del för då kör vi till strömstad den 2e. Ha en skön söndag ni med....kram!

2009-06-21 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0