fullspäckad fridag...

Så skönt att slippa bli väckt av väckarklockan i morse. Istället var det en liten nyvaken kille som smög upp och lade sig mellan oss i sängen vid niotiden....mysigt! Både Mats och jag har haft ledig dag idag. Började dagen med att köra och storhandla och så blev det en klänning på lindex också. Hade ju fått en kupong på 50 kr rabatt om man handlade för 300. Klart man måste utnyttja den, eller hur?

Hem och fikade lite. Vidare till Lars och köpte fantastiska pelargoner. Därefter skåneplantor och mer växter. Vidare till ikea där det gick ett par hundralappar till. Nya handdukar och badlakan, badrumsmatta, glas, två skålar mm. Elias skulle köpa mjukglass men valde hellre en korv. Han älskar ikeas korvar och har gjort så sedan han var riktigt liten. När vi kom hem så började Mats plantera och jag började att städa och fixa till en liten makeover i badrummet. Lagade mat tillsammans. Ann-Mari och Janne kom in om en stund. Vid fem kom Micke och hälsade på. Det blev god middag. Lagom till kladdkakan med vispgrädde och färska jordgubbar kom mina föräldrar. En fullspäckad men trevlig dag.

Mats har kört och jobbat. Elias sover och jag sitter vid datorn. Känner mig ganska så sömnig. Imorgon är det dags att jobba kväll men ska till Helsingborgs lasarett på studiebesök halva dagen. Ska bli spännande faktiskt.

Sov så gott alla...


                                                                




                                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man måste.Alltså utnyttja sina rabatter.Det är världens bästa försäljningsknep,och vi går på det var gång.Eller hur?

2009-06-17 @ 21:47:33
URL: http://mmsansmamma.blogg.se/
Postat av: susanne

Eller hur!!! Dessutom så kostade klänningen bara 299 kr och då fattades ju en krona för att f rabatt så jag fick såklart lägga till ett par tights också...haha!

2009-06-17 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0