regn, regn, regn...

Vad är det för jäkla skitväder man vaknar upp till. Regnet det öser ner!!!! Vill ha tillbaks solen och värmen....Jag är säkert inte ensam om det, jag vet. Mats ska köra och handla hem mer trä till staketet och jag...ja, jag vet inte riktigt. Massor med vänner som man skulle kunna bjuda hem på fika men då vill man ju helst också ha fint väder. Hoppas det blir bättre i em.

Elias tappade äntligen tand nr 3 i ordningen. Den åkte när han satte tänderna i en rostad smörgås i morse. Den har hängt i skinnet i flera veckor känns det som. Kanske det blir besök av tandfen inatt då....

                                                               

Hela huset är fullt av folk. Johanna har christoffer här och Fredrik har Caspar här. Hotell Palmers har öppet i alla tider. Bara kul att de vill ha hit sina vänner.....men men ibland vill man vara lite själv också och då får man säga ifrån. Inga problem....Fredrik och Caspar ska på fest ikväll och tälta. Får verkligen hoppas på bättre väder då....annars är det ju synd om dem.

Har mest varit inomhus hela långa trista regniga dagen. På kvällen gick vi ut en stund och fixade lite i trädgården. Brukar försöka göra det efter regn när det är fuktigt i jorden. Lättare att få upp ogräset då.

Fredde och Caspar kom iväg och Johanna och christopher är på bio. Mats nattar Elias som är lite spänd över om verkligen tandfen ska komma eller om hon kanske glömt honom....vi får väl se....

natti natti!                                  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0