ny vecka...

Blev förvånad när jag vaknade i morse. Solen sken på en blå himmel. Var helt inställd på moln idag, för det var vad de hade lovat. Packade och körde till Falsterbo. Blev soldis till en början men sedan blev det mulet och ganska kallt i vinden. Klagar inte. Vi hade ett par sköna timmar på playan iallafall. Johanna har ingen sol alls i Turkiet. Kan det verkligen vara möjligt??? eller det kanske är för att slippa hispiga mammas alla varningar om att vara försiktig med solen....

Körde och handlade på vägen hem. Kylskåpet gapade tomt nu efter vår tripp till Strömstad. Köpte förresten en soda streem efter mycket tjat från min käre make och killarna i familjen. Får väl se hur mycket vi kommer att använda den. Vitsen är ju att byta ut läsk mot kolsyrat vatten om man nu ska tjäna in lite på pengafronten. Inte mig emot, jag gillar det....men jag är lite tveksam när det gäller barnen. Vi får se hur det går....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0