Jobbedax...

Sov som en kratta i natt!!! Först kunde man inte somna för att man lagt sig lite tidigare än vanligt och så hade jag en massa tankar om jobb i skallen som jag måste komma ihåg. Gick trots allt ganska lätt att stiga upp i morse tyckte jag. Kul att träffa alla igen...Hann dock knappt stämla in mig innan alla började dra i mig.  Fick en del att bita i direkt men det mesta löste sig innan dagen var slut. Lika slut var jag kan jag tillägga.....

                                                                                                                                                  
Blev inte mycket gjort ikväll. Mats började med långpass. Han slutar inte förrän 21.30, men så har han fridag imorgon. Ganska fint väder så vi grillade korv och satt ute i trädgården och åt. Tog ett skönt skumbad för en stund sedan medan killarna valde poolen istället. Tror jag kommer sova som en stock i natt.

natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0