Inatt kommer Johanna äntligen hem...

En sån där tradig dag idag. Vädret kan inte bestämma sig...jag kan inte bestämma mig...fick bli en sån där "måste göra dag". Behövs det med ibland. Körde och handlade i fm. Nu i em var Mats iväg och köpte virke till nytt staket. Han blev nog trött på mitt tjat. Men det är faktiskt så att bara man kommer igång så brukar det gå så mycket lättere sedan. Jag och barnen kan ju hjälpas åt att måla. Tror egentligen att de gör det hellre själv för vi har ju lovat att de ska få pengar då....

Elias leker med en grannpojke som är ett par år ädre än honom. De har varit i " Skogen" och lekt  äventyrare. Det är så kul att höra på dem för trots att Elias är så mycket yngre så är det han som bestämmer och talar om hur allt ska gå till. Mattias verkar finna sig i det. Tydligen en bestämd liten herre vi har. Han är lik sin storasyster och henne har det ju gått bra för....PLASK!! nu hoppade de nog i poolen.

Jag lade mig en stund i solstolen för en stund sedan men det blir ganska kallt när solen försvinner...brrr! Känns som om det finns hur mycket som helst jag borde göra , men kan inte ta för mig någonting....och nu har Mats fått på sig jobbebrallorna och spikar staket.



Nu sitter vi bara och väntar på att köra till flygplatsen. Verkar som om de ska landa på utsatt tid 01.25. Ska bli så härligt att få krama om henne...

Fick en hel de gjort i em iallafall. Jag strök världens största klädhög , dammsög, dammtorkade. Rätt nöjd faktiskt och Mats satte upp två sektioner nytt staket sedan tog bräderna slut. Blir till att köpa nytt imorgon. Kan bara ta två sektioner i taget eftersom vi inte har något släp, men det går...

Gick en runda med grannen ikväll. Tack för alltid lika trevligt sällskap Lotta....

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0