snö, snö, snö...

Ledig dag idag...hade tänkt  mig lite sovmorgon, men är man vaken så är man...lika bra att gå upp. Ute är det jäääääätttteeemycket snö!!!!!! Visserligen blir det mycket ljusare och juligare med allt det vita, men inte så kul att skrapa bilar och skotta snö....hoppas ändå att det blir en vit jul i år...

Denna helgen är det dags för mig att jobba helg. Har ju inte varit ute i vården på evigheter känns det som.
Känns lite konstigt...

 På söndag kommer Anna , Sigge, Hampus och Malte hit på eftermiddagsfika. Ska bli jättekul att träffas. Spännande att se hur killarna kommer att reagera...


Känns som att man har en hel massa kvar att fixa innan julafton....varför är det alltid så....tycker ändå att jag börjar planera i god tid. Har en del klappar kvar att handla. Julkorten är så gott som klara...Måste ge mig på lite nytt julgodisbak till julafton....av någon konstig anledning så verkar det försvinna godis från kylen....knepigt det där!!! Ja, ja...jag hinner nog...det brukar jag ju...Tänk istället vad man hunnit med. Pepparkaksbak, lussebullsbak, julgodisbak, julgran vald och pyntad, stakar och julbelysning uppe, tomtar likaså, glögg och lussefika med gäster flera ggr om............inte illa!!! Har ju hunnit massor!!!

Undrar om man vågar sig ut med bilen idag...får se om ett par timmar, men det bara fortsätter att snöa. Skulle till Annica i Svedala idag men inte om det fortsätter såhär, då får vi skjuta på det. Har varit dåligt med mina promenader på sistonde. Hade verkligen sett fram emot det idag men.....och inte är badet öppet på fredagar heller....hmmmmm....

Kommentarer
Postat av: annmari



ja det är mycket snö så ge dig inte ut om du inte måste. kram

2009-12-18 @ 12:26:00
Postat av: Anna

Hej!

Vilken fin bild på grabbarna, Hampus ser jättemycket fram emot söndag, ja vi oxå för den delen =)

Ha en skön fredag! Kram

2009-12-18 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0