juldagsmorgon...

Puh!!!....det har varit en hektisk vecka....mått riktigt dåligt av all stress....bara jag själv som skapar den...men man vill ju så mycket. Svårt när man jobbar in i det sista. Kännt av riktiga pulsationer i halsen, vid strupen...blir rädd när det kommer och undrar om det är något som har med min operation att göra...har faktiskt känns lite bättre igår och nu på morgonen och det kanske beror på att julafton nu är över...har ju inte hunnit skriva på hela veckan...

I förrgår firade vi lillejulafton hemma hos mats föräldrar med god mat och trevligt sällskap och inte minst julklappsspelet....såååå spännande!!!



Så här busiga barn har man...det enda jag ville var att ta en fin bild av de alla tre....hmmmm



sådär ja...det var mycket bättre... 

Igår på julafton var vi hemma hos min Bror och hans familj tillsammans med våra föräldrar, mina kusiner med fam och min faster och hennes sambo. Vi var 17 st!!!! men det gick hur bra som helst och tom tomten hittade dit. Barnen var nöjda och glada och även vi vuxna....härligt!!!







Idag är det då juldagsmorgon...en av de bästa dagarna på året tycker jag...bara gå omkring hemma och mysa...pyssla lite med sina julklappar och stoppa en liten köttbulle eller liten godisbit när man känner för det.... leka med barnen...för min del brukar det vara först idag som jullugnet har infunnit sig...


Kommentarer
Postat av: annmari



håller med dej att det är skönast när julafton är över så man kan slappna av tack för klapparna

2009-12-25 @ 14:55:13
Postat av: susanne

tack själv...

2009-12-25 @ 16:46:45
Postat av: marie

Håller med om att juldagen känns bra.Det e precis som ett lugn infinner sig,o ändå har vi haft gäster idag också.Men allt e ju färdigt o kylen o skafferiet e fullt med mat.Det e bara att plocka fram när man e hungrig.God fortsättning.....vi ses på söndag....kram<3

2009-12-25 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0