härlig ledighet...

Var ju ledig igår...och idag också....Igår var jag med Marie och lyssnade på en kvinna som arbetar med ett företag som heter nikken. Olika magnetiska produkter , allt från sulor, smycken, kragar, täcken mm. Tyckte ärligt talat tt det lät mycket suspect , men efter att ha fått gjort ett par oliga test eller övningar så kunde jag ju inte förneka att även jag märkte skillnad. Slutade iallafall med att jag kom därifrån med ett par magnetsulor att lägga i skorna. Kan ju faktiskt vara värt ett försök och se om det blir bättre i mina höfter....



På eftermiddagen mötte jag Johanna i stan. Jättemysigt med all julbelysning och alla vackra marschaller som lyste så vackert. Började med att äta pasta på number one och sedan blev det såklart lite shopping. Mysig dag...

Idag är jag också ledig. Låg och läste en halv pocketbok nu på morgonen. Har precis ätit frukost. Idag blir det simning istället för promenad....i och för sig, kanske en ikväll . Vi får se.... härligt att vara ledig!!!!!!!!!!

Sååååå skönt det var att simma, för att inte tala om bastun efteråt. Hade hela bastun för mig själv....skönt när man slipper trängas med andra. Hade gärna haft en bastu hemma faktiskt....men var???

Körde in om obs och handlade lite mat innan jag körde hem. Fredde kom samtidigt som jag. Tog en fika tillsammans innan resten av familjen kommer. Så sällan man kan sitta ner tillsammans. Pratade gymnasieval bla. Inte lätt att veta vad man vill göra....så mycket att välja mellan...tonvis med reklam som dimper ner i brevlådan varenda vecka. Han verkar lite inne på hälsa och friskvård...vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0