söndag...

Då var det söndag igen...körde mina föräldrar till bussterminalen igår morse....hoppas nu att de får en underbar vistelse i Rhen Mosel...

Blev både morgon promenad och kvällspromenad. Vågen visade på minus tre kilo sedan semesterns slut...härligt!!!

Bakade både björnbärspaj och choklad/banankaka igår. Smakade bara en pyttebit själv på pajen...chokladkakan stoppade jag in i frysen om man skulle få oväntat besök...

Idag jobbar Mats och jag har passat på att städa, tvätta och efetr det blev det en tur till Burlövs center där jag passade på att köpa nya långa löparbrallor nu till hösten. Mina andra är bara halvlånga. Köpte också en ny stegmätare och som pricken över i ,en jättesöt liten axelväska.

Känns sååå trist att gå till jobb denna veckan, bara tanken på att man har hela kvällshelgen framför sig känns såååå motig. Precis haft semester ju så alla borde vara fulla av kraft och inspiration men allt har bara rasat känns det som...man kan ju inte planera någonting och man vet inte hur något kommer att bli...

Har en liten deppig dag idag känns det som...ledsen...

 

medan jag stod här i vardagsrummet och vek ihop nytvättade sängkläder och badlakan kom en granne in ich tyckte att jag skulle komma och dricka ett glas rödvin....kan man väl inte göra en sönkväll tänkte jag först, men varför inte. Elias följde också med. Trevligt med lite prat...blir ju lite trist när Mats jobbar. Hann också med en kvällsrunda med Ingela och Jeanette....

natti natti....

Kommentarer
Postat av: marie

Vad skönt att bli av med några kilo.Har också gått upp lite under sommaren.Ska ta nya tag när vi kommer hem från Kreta.

2009-08-30 @ 18:24:19
Postat av: marie

Skönt att bli av med några kilo.Jag behöver också det,men jag väntar tills vi kommer hem från semestern.

2009-08-30 @ 18:26:29
Postat av: Anna

Hej!



Va grym du är, skit bra gjort att gå NER under sommaren, brukar ju oftast vara tvärtom =)

Du frågade om " män som hatar kvinnor", jag tyckte inte alls om den. Men alla jag har pratat med som har sett den har tyckt att den var jättebra, så det är kanske jag som har "dålig" smak vad vet jag.

Kram o hälsa!

2009-08-30 @ 20:18:51
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0