ögoninflammation....kli kli....

Jepp , då var det plötsligt torsdag. Elias har börjat fritids nu och han är ledsen varje morgon när Mats lämnar honom. Verkar gå bättre under dagen men det gör ont i hjätat att veta att han är ledsen. Brukar vara så här varje gång han varit ledig en längre tid. Tror och hoppas att det kommer bli bra nästa vecka när alla barn kommer tillbaks för skolstart.

Varit en mycket lugn vecka på jobb....skönt!

Har varit duktig och promenerat varje dag. Igår var Mats och jag ute en runda på kvällen. Ska försöka mig ut på en liten runda ikväll med. Börjat bli mycket kyligare i luften...känns höstigt faktiskt.



Just det!! Glömde ju berätta att jag fått ögoninflammation.....men men, verkar som om jag klarade mig från resten av viruset. Fick ögondroppar utskrivet på jobb idag som ska tas var tredje timme....ikke lätt själv!!!

Kommentarer
Postat av: marie

Jag minns också hur det var när ungarna var ledsna när man lämnade på morgonen.Sen var det tvärtom på e.m. då ville de inte hem,de andra barnen fick ju stanna längre.Hoppas dina ögon blir bättre snart!!!

2009-08-13 @ 16:40:21
Postat av: Anna

Hampus börjar på fritids på måndag, jag är definitivt mer nervös än vad han är. Var ni med allra första gången, alltså när han började? Jag ska ringa dem imorron och höra. Känner jag Hampus rätt så vill han nog INTE att jag ska vara med =)

Kram!

2009-08-13 @ 20:22:51
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: annmari

det är ju synd att det skall vara så varje gång han

skall börja något nytt,hoppas att det ändras när han

blir äldre,det är väldigt synd om honom.

2009-08-14 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0