ny vecka...

Ja, då var det ny vecka igen...fick reda på att jag fick den nya tjänsten. Det blev som vi ville , jag och Susanna ska alternera...spännande!!!

Middagen lagom färdig när jag kom hem från jobb, bara att slå sig ner och äta...mums!!!

Känner mig jättetrött idag...brukar vara så på måndagar tycker jag...

Väntar på att Marie ska höra av sig. Blir nog en kvällspromenad och såklart en massa prat, precis som det brukar bli. Vad skulle man göra utan tjejsnack???

Mamma och Far hörde precis av sig..de har 30 grader varmt och hur bra som helst. Skönt!!!



då var man nybadad och sömnig..snart dags att hoppa i säng. Blev som jag trodde, en långpromenad med myyyyckeeeeet prat...men härligt är det!!!

natti natti!!!

                                                                                           

Kommentarer
Postat av: marie

Grattis till nya jobbet!!!!

2009-08-31 @ 21:08:23
Postat av: Anna

Så roligt! Grattis till nya jobbet!

2009-08-31 @ 21:55:36
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: susanne

tack!!! Det är ju fortfarande på samma avd, men helt andra arbetsuppgifter...

2009-08-31 @ 22:08:22
Postat av: annmari



det var ju trevligt att du fick den nya tjänsten,vad skall du göra där,

2009-09-01 @ 09:34:45
Postat av: marie

Roligt med ngt nytt....

2009-09-01 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0