fridag båda två...

Mats gick upp med Elias och fixade så att han kom iväg till skolan idag. Jag hörde inte ens när klockan ringde. Både Mats och jag har haft fridag idag och vi började dagen med en morgonpromenad. Ganska fint väder så vi passade på och körde till Falsterbo. Blev två timmar på en folktom strand med lite sol och lite moln. Blåste rejält så vi fick ligga i en håla. Körde inom mina föräldrar innan vi körde hem och hämtade Elias på skolan. Tanden den hänger envist kvar och dinglar....

Efter att vi käkat middag tog Mats och jag en tur till Nova och Entre. Bara ett snabbt besök. Jag letade efter en klänning som jag spanat in...och jag lyckades få tag på den...

Ute och gick en kvällsrunda med en granne på kvällen. Johanna kom just hem. Hon har varit hos Christopher.

Snart dags att hoppa i säng....



natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0