fredag...och ledig hela helgen...

jaha...då var det helg igen....En hektisk dag på jobb idag. Två sjuka så jag fick rycka in både här och där. Känns lite bättre i mina ögon men inte helt bra.

Elias har varit ledig från fritids idag. De hade stängt pga planering. Mats har också varit ledig så det passade ju bra. Ganska fint väder ser det ut som. Idag startar malmöfestivalen. Får väl ta någon tur upp i nästa vecka. Känns som det är samma varje år, men går man inte dit så känns det som man missat nåt liksom....



Min kompis Marie som jag inte träffat på en evighet kom hit igårkväll. Vi var ofta ute och gick tillsammans när de bodde här i byn så igår tog vi en vääääldigt lång nostalgirunda och var ute i över två timmar. Hade massor att prata om ...var ju så länge sedan. Varför blir det bara så ibland att man inte blir färdig för att ses. Jättekul var det iallafall. Hyrde filmer igårkväll men trött som man är efter en lång arbetsvecka så somnade jag så fort jag lade mig i soffan....

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0